piątek, 23 stycznia 2015

Warzywne Leczo :)

Z braku czasu postanowiłam zrobić coś na szybko i żeby starczyło chociaż na 3 dni :D Pobiegłam do sklepu i wpadł mi pewien pomysł do głowy  - w sumie za oknem tak pochmurnie więc może nieco ożywić te szare , smutne dni i zrobić coś rozgrzewającego i kolorowego :D I oto jest , Dietetyczne leczo z samych warzyw:)








Składniki ( na 1 spory garnek )
-2 papryki żółte
- 2 papryki czerwone
- 6 pieczarek
- 2 marchewki
-2 cebule
- 2 puszki pomidorów krojonych
- odrobina ketchupu do smaku
- przyprawy ( odrobina curry , papryka ostra / lub słodka( jeśli ktoś nie lubi ostrych potraw), czosnek , zioła prowansalskie , odrobina soli , pieprzu )

Przygotowanie :
Rozgrzać mocno patelnie , można dodać odrobinę oliwy , ja jednak smażyłam bez jej użycia .
Pokroić drobno cebulę  i podsmażyć do miękkości . Pieczarki i marchew umyć , pokroić i dodać do cebuli. Smażymy ok. 7 minut co chwilę mieszając .
W czasie kiedy cebula i pozostałe składniki się smażą , kroimy papryki i wrzucamy do osobnego garnka.  Następnie dodajemy usmażoną już cebulę pieczarki i marchewkę po czym , wszystko razem mieszamy . Pózniej  dodajemy dwie puszki pomidorów i mieszamy wszystkie nasze składniki. Na koniec przyprawiamy , dodajemy dosłownie odrobinkę ketchupu do smaku i dusimy pod przykryciem aż wszystkie warzywa będą miękkie :)
Wychodzi Nam z tego naprawdę duży garnek . Smacznego !!

2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo :) U ciebie na Blogu też jest mnóstwo fajnych przepisów :) Pozdrawiam:)

      Usuń