piątek, 9 stycznia 2015

Na rozgrzanie ,pyszna zupa jarzynowa z fasolka szparagowa :)!

Witam :)
Pogoda za oknem nie zachęca mnie  do wyjścia z domu , dlatego w takie chłodne zimowe dni lubię ugotować sobie coś rozgrzewającego . Pomyślałam więc o zupie jarzynowej , jest idealna na zimowe wieczory jak i również na obiad ! Ma bardzo mało kalorii- jedna miseczka ok. 250 ml. zawiera tylko ok. 130 k Cal . W dodatku jest bardzo prosta w przygotowaniu !






Zupa jarzynowa z fasolka szparagową:

Składniki:
-2 marchewki
-1 korzeń pietruszki
- 2 ziemniaki
- pół puszki zielonego groszku
- fasolka szparagowa ok 200 gram
- 1,5 l wody
- śmietana 18 %
-  pietruszka
- przyprawy : pieprz czarny , odrobina vegety , sól, koperek suszony )

Przygotowanie :
Do garnka wlewamy 1, 5 l wody . Wszystkie warzywa obieramy , dokładnie myjemy i kroimy w kostkę lub w talarki ( według uznania ) .  Marchewkę, korzeń pietruszki , ziemniaki i fasolkę szparagową ,wrzucamy do naszego garnka z  wodą i wszystko razem gotujemy ok 45 -50 minut ( aż warzywa będą miękkie) . Na koniec wrzucamy pół puszki zielonego groszku .
Do osobnej szklanki dodajemy dwie łyżki śmietany , zalewamy to zimną wodą i mieszamy aż śmietana się rozpuści ,  po czym wlewamy do naszej zupy i wszystko razem gotujemy ok. 5 minut .
Na koniec przyprawiamy według uznania i posypujemy zsiekaną pietruszką .
Smacznego :) !


2 komentarze:

  1. Wczoraj taką gotowałam, jako że nie używam śmietany to chochelkę zupy zmiksowałam blenderem i wlałam z powrotem do garnka. W ten sposób zagęszczam większość zup.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń