wtorek, 17 lutego 2015

Spaghetti z sosem meksykańskim

Z racji tego , że nie miałam zbyt dużo czasu na przygotowanie czegoś do jedzonka dla mnie i mojej drugiej połówki :) , wymyśliłam szybkie danie z tego co akurat było w lodówce .  Zrobienie takiego spaghetti zajęło mi około 20 minut a na dodatek wyszła z tego naprawdę duża porcja , dlatego też miałam co jeść na drugi dzień w pracy hehehe :)




Składniki
- pół opakowania makaronu pełnoziarnistego ( użyłam makaronu Lubella)
- oliwa
- puszka krojonych pomidorów
- pół puszki kukurydzy konserwowej
- pół puszki fasoli czerwonej
- mrożona włoszczyzna
- jogurt naturalny
- natka pietruszki 
- sól
- przyprawy :1 łyżeczka pieprzu chili cayenne i papryki ostrej ( jeśli nie lubicie zbyt dużej ostrości możecie użyć tylko szczyptę tych przypraw ) , bazylia, zioła prowansalskie , natka pietruszki, czosnek granulowany , pieprz czarny )

Przygotowanie
Do osolonej i wrzącej wody wrzucamy pół opakowania makaronu pełnoziarnistego , gotujemy według opisu na opakowaniu a gdy już będzie gotowy , odcedzamy i przelewamy zimną wodą .

Na rozgrzaną patelnię z dodatkiem 1 łyżki oliwy , wrzucamy włoszczyznę , smażymy aż warzywa nieco zmiękną . Później dodajemy pomidory z puszki , kukurydzę i fasolę . Dusimy ok 10 minut co chwilę mieszając . Przyprawiamy sos przyprawami  , dodajemy 3 łyżki jogurtu naturalnego i mieszamy aby wszystkie składniki się połączyły .

Polewamy makaron sosem i posypujemy posiekaną natką pietruszki.

Danie jest naprawdę sycące , i nie wymagające poświęcenia dużej ilości czasu .
Tak więc smacznego ! Piszcie w komentarzach jakie macie pomysły na spaghetti!

Miłego wieczoru ! :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz