wtorek, 22 listopada 2016

Dietetyczna sałatka z burakiem i serem feta

 Hej kochani !

Dzisiaj przepis bardzo prosty i zarazem szybki . Juz dawno naprawdę  , dawno temu zamierzałam zrobić tą sałatkę i w koncu jakims cudem mi sie udalo .
Polecam naprawde kazdemu , nie bede sie dlugo rozpsiywac dzisiaj , ale powiem tylko ze po kilku tygodniach obżarstwa znowu poraz "enty" wracam do normalnego zdrowego czystego jedzenia, jakos nie potrafie tego utrzymac od kad wyprowadzilam sie z Polski . Ehh.. moze tym razem sie uda :)


Składniki :
-4 małe buraki ( ja kupilam juz takie ugotowane , ale mozna tez upiec je w piekarniku , podejrzewam ze beda milion razy smaczniejsze )
- pół kostki sera feta
- 3 garście szpinaku
- pestki słonecznika
- pieprz do smaku  i ulubione przyprawy

Na Sos:
- 3 łyżki octu balsamicznego
- 1 ząbek czosnku


 PRZYGOTOWANIE :

Buraki i ser feta  pokroic na grubszą kostkę . Surowy szpinak umyć , osuszyć i wrzucić do miski ( mozna tez szpinak podsmazyc na patelni z czosnkiem wtedy smak bedzie lepszy ) Pestki slonecznika uprażyć na patelni . Wszystkie składniki wymieszać razem i posypać pestkami na wierzchu . Doprawić do smaku ulubionym przyprawami, ja dodałam tylko pieprz i troche natki pietruszki

SOS:
Wystarczy wymieszać 3 łyzki octu balsamicznego z bardzo drobno posiekanym ząbkiem czosnku ,polać po sałatce i wymieszać .

GOTOWE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz