czwartek, 8 stycznia 2015

Zaczynamy :) !

Witam wszystkich :) Dopiero zaczynam moja przygodę z blogowaniem , także proszę Wszystkich o wyrozumiałość. Mam jednak nadzieję ze moje dania będą Wam smakować , postaram się aby były proste i szybkie w przygotowywaniu a przede wszystkim zdrowe !:D Dzisiaj na " pierwszy ogień" , idzie owsianka , która uwielbiam w każdej postaci.




Owsianka z Truskawkami i Bananami :

SKŁADNIKI :
-Garść płatków owsianych
- Mleko 0,5 % tłuszczu
- 1 banan
- kilka truskawek ( ja kupiłam niestety mrożone , bo ciężko o tej porze roku znaleźć świeże )
- szczypta cynamonu

Przepis bardzo prosty :)
 Do garnka wsypujemy garść płatków owsianych , kilka truskawek w całości, kroimy banana i równiez wsypujemy go do garnka i zalewamy mlekiem tak aby zakryło wszystkie składniki . Dodajemy odrobine cynamonu i Gotujemy 5 minut , co jakis czas mieszając , poniewaz płatki łatwo przywierają do dna garnka :)
SMACZNEGO;)
Szybkie ,zdrowe ,tanie  , oraz idealne na śniadanie ;)

2 komentarze: