poniedziałek, 2 marca 2015

Mus z kaszy jaglanej i owoców .

Witam :) Ostatnio się trochę " zaniedbałam " z dodawaniem postów , ale mam zamiar to wszystko nadrobić :)  Dzisiejszego dnia bardzo prosty przepis , który idealnie nadaję się na śniadanie . Nie zajmuję dużo czasu i czuć w nim naturalną słodycz owoców  .  Możecie zastąpić owoce tymi które macie akurat w domu .





Składniki :
- 1/3 szklanki nieugotowanej kaszy jaglanej
- pół łyżeczki startej wanilii ( możecie użyć cukru waniliowego )
- 1 banan
-  3 brzoskwinie  ( ja użyłam niestety tych z puszki )
- pół gruszki
- pół łyżeczki siemienia lnianego
- mała garść nasion słonecznika łuskanego
- 2 łyżki jogurtu naturalnego

Przygotowanie
Kaszę jaglaną dokładnie opłukujemy aby nie było czuć smaku goryczy i gotujemy w małej ilości osolonej wody kilka minut . Po ugotowaniu odstawiamy ją na bok aby wchłonęła resztę wody i zostawiamy do ostygnięcia .

Gotową kaszę blendujemy na mus razem z banenem , 1 brzoskiwnią i siemię lnianym. Przekładamy do miseczki.

Pozostałe owoce kroimy i układamy na wierzch , polewamy jogurtem naturalnym i posypujemy nasionami słonecznika lub jeśli ktoś chce rodzynkami :)

2 komentarze:

  1. uwielbiam takie jaglane musy z owocami, super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie owocowe śniadania a zwłaszcza te zawierające moją ulubioną kaszę :)

    OdpowiedzUsuń