piątek, 9 grudnia 2016

Kotleciki z ciecierzycy

Hej ! Dzisiaj mega pyszny i dietetyczny przepis. Na poczatku podeszlam bardzo sceptycznie do robienia kotlecikow , myslalam ze beda miec smak orzechowy ,ale wyszly calkiem fajnie . Dla wszystkich fanow falafeli w duzooo  zdrowszej wersji ! Mozna podawac spokojnie zjesc je na obiad z salatka i sie najesc :)



SKŁADNIKI :
-pół opakowania ciecierzycy suchej
- 1 jajko
- oliwa /maslo klarowane do smazenia
-ząbek czosnku
-pół małej cebuli
-pół łyżeczki soli-kopiasta łyżka posiekanej natki pietruszki
-1/4 łyżeczki słodkiej papryki
-1/4 łyżeczki czarnego pieprzu
-pół łyżeczki kminu
-pół łyżeczki oregano


PRZYGOTWANIE :
Cieciorketo dzień wcześniej zalej wodą i pozostaw na całą noc, a następnego dnia ugotuj.Dokładnie odcedź. Wrzuć do blendera i dodaj posiekaną cebulę,ząbek czosnku i reszte przypraw. Blenduj na gladką masę , ja dodałam dodatkowo jajko bo była jednak troche sucha , a to pomoże nam również połączyć wszystkie składniki. Rozgrzej patelnie i piec z kazdej strony aż będą rumiane . 
Ja podałam je z sałatka z ogórka pomidora cukini . Dodatkowo polałam wszystko sosem paprykowym PRZEPIS TUTAJ.  I GOTOWE :) ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz