piątek, 6 stycznia 2017

Dietetyczne tortille z łososiem wędzonym i szpinakiem

Hey!

Danie a raczej przekąska z serii idealne na impreze i na obiad ląduje na moim blogu . Nie jest wcale trudne, wrecz banalnie proste do zrobienia . Nie wszyscy lubią smak wędzonego łososia , wygląda trochę jak surowy, więć jeśli bardzo boicie się jeść go w takiej postaci możecie zastąpić go filetem z łososia usmazonym na patelni :)



               


SKŁADNIKI: na 3 tortille

-1 opakowanie placków tortilli pełnoziarnistych
- pół kostki twarogu półtłustego
- 1,5 opakowania szpinaku
- pół cebuli
- 2 opakowania łososia wędzonego
- 2 ząbki czosnku , koperek suszuony, szczypta papryki , pieprzu, dodałam troche przyprawy do ziemniaków, szczypta bazyli ,czosnek granulowany

PRZYGOTOWANIE :

Zaczynamy od usmażenia  na patelni cebulki , następnie dodajemy  szpinak ,szczyptę czosnku granulowanego , pieprzu .Gotowy szpinak odstawiamy na bok i zabieramy sie za przygotowanie twarogu .

Chciałam aby twaróg miał czosnkowo -ziołowy posmak . Zblendowałam pół kostki twarogu , dodałam 2 ząbki czosnku , szczyptę bazyli,pieprzu,koperku suszonego , papryki ostrej,i przyprawy do ziemniaków . Można oczywiście doprawić sobie jeszcze oregano i innymi ziołami.

Gdy twaróg bedzie gotowy zabierami sie za rolowanie tortilli .

Rozkladamy placek , obficie smarujemy go gotowym twarogiem, następnie kładziemy kilka plastrów łososia wędzonego , ( mozna polać go również sokiem z cytryny ) , na łososia kładziemy szpinak z cebulką i dokładnie zwijamy tak jak naleśniki . Kroimy na mniejsze kawałki i podajemy w formie przystawki . Można też zjeść caly placek tortilli , ja tak zrobiłam  i bałam bardzo najedzona :)

GOTOWE !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz